Powered By Blogger
"Eu nu ma caiesc, c-am adunat in suflet si noroi..."

duminică, 28 martie 2010

QUOTES

1. Aceasta este puterea: sa tii in maini frica altcuiva si sa i-o si arati

2. Fii in viata asemeni Everestului: nu te lasa cucerit de oricine

3. Cred in salvarea umanitatii, in viitorul ceanurii

4. Listen up maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everything else

5. Daca cei ce ma vorbesc de rau ar sti ce gandesc despre ei, atunci m-ar vorbi si mai de rau

6. O-i fi eu prost, dar cand ma uit in jur, parca prind speranta:)

7. You know who's going to inherit the world? Arms dealers. Because everyone else is too busy killing each other

8. Viata este o comedie pentru cei care gandesc si o tragedie pentru cei care au sentimente

9. Empy hearts have nothing left to say

10. You're unique, just like everyone else...

11. Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel

12. Never regret something that onces made you smile

13. They may forget what you said, but they will never forget how u made them feel

14. Avantajul omului inteligent este ca poate sa faca pe prost de cate ori are chef

15. They say hell is terrifiant. I say this world is worse

16. Sunt intr-o lume de rahat dar sunt viu si nu mi-e teama

17. Toate animalele sunt egale intre ele, doar ca unele sunt mai egale decat altele

18. Caracterul fara inteligenta poate multe dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic

19. Voi va uitati in sus caci aspirati spre inaltare dar eu privesc in jos, fiindca sunt un pisc

20. Felul meu de a glumi este de a spune adevarul. Aceasta este cea mai nostima gluma din lume

21. O parte din mine suspecteaza sunt fraier, iar cealalta parte din mine crede ca sunt Dumnezeu Atotcuprinzatorul

22. Nu conteaza cat de incet mergi atata vreme cat nu te opresti

23. Rugaciunile nu vor vindeca SIDA, cercetarile o vor face

24. Fiecare e indreptatit sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu

25. Trebuie sa te pricepi sa fii cand zeu, cand porc, dar totdeauna cu gratie

26. Nu intotdeauna trebuie sa intoarcem pagina...uneori e nevoie sa o rupem

27. A citi memorii inseamna a face o baie de cenusa. Si este un bun exercitiu de incinerare

28. Jigneste-ma pentru a-mi da forta de a te ucide

29. What you do today might burn your ass tomorror

30. Most people will die sonner than think; in fact they do

31. Choose your thoughts carefully.. you are a masterpiece of your life

32. Eu sunt o mica lume si de aceea spun ca daca-mi sunt stapanul sunt si stapanul lumii

33. You were a mask for so long, you forget who you were beneath it

34. Winners find ways, losers make excuses

35. It tales both rain and sunshine to make a Rainbow

36. Don't let someone becaome a priority in your life when you are an option for them

37. Beauty gets the attention, personality gets the heart

38. Razboiul este pacea, libertatea este sclavie, ingnoranta este putere

39. When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace

40. Ti-ai dori uneori sa fii canibal nu atat din placerea de a-l devora pe cutare sau cutare cat din aceea de a-l vomita.

Niciun comentariu: